She makes a wish on every single star she sees, somewhere deep down she still believes.

Tuesday, May 24, 2011

Ulangkaji ke-3 : Linguistics

Assalamualaikum wbt =)


Hai, nampaknya tak sampai 26 haribulan pun dah update blog nie..hehe.. itu dah maknanya saya dah jadi makin excited bila dah berjanji nie.. kena pulak semalam (beberapa jam yang lepas), saya dah tukar template yang baru.. so, nampak lagi ceria dan fresh lagi la.. dah tambah benda baru.. betul2 26 hb baru nak betul2 update.. ni kira main2 la.. hehe..

Alkisahnya, hari ni(lagi 1 jam 40 minit), saya akan menduduki exam Linguistics.. no comment la susah ke tak..yang pasti saya baru start buat revision pukul satu pagi semalam.. itu pun selepas update blog nie.. agaknya, ini lah yang paling teruk pernah berlaku sebelum ini.. sebelum ini tak pernah pulak saya start study pukul 1 pagi, kalau esok dah nak exam.. kali, ni, terjadi pulak...

Lain kali tolong la jangan buat macam ni..
Kesian la kat diri sendiri.. :)


Apa2 pun, saya ucapkan good luck kepada diri saya sendiri sebab dah manage untuk habiskan semua chapters dalam satu malam. dan lagi satu sebab tak tidur kerana study linguistics!! haha.. itu la.. study lambat sangat.. kan dah kena..