She makes a wish on every single star she sees, somewhere deep down she still believes.

Friday, November 5, 2010

Bila keseorangan...

Aku keseorangan
bila semua rumate and housemates aku balik
cuma tinggal sorang junior, Baiti..
yang hometownnye lagiii jaoh dari aku..
nuuunn...di Sarawak...
tu maknanya aku ade kat IPBA
sebabnye...
kalau kat rumah
xdenye orang nak tinggal
sentiase je ade orang..

Bila dah duk sorang2 nie
Aku macam tak larat nak buat semua benda
malas
nak baca buku, malas
walaupun final exam untuk lagi 2 papers next week je
nak cuci pakaian pun malas
nak makan malas
walhal...
nak tido pon malas jugak..haihh
yang boleh buat cume la
dengar lagu 
and dengar bunyi kipas yang berkeriukan
dan masa tu la
baru aku sedar
"ohh...memang kipas nie berbunyi ke selame nie...??"
sampai macam tu skali kan..ish3x

Kawan oh kawan...
asyik je tinggal aku sorang2 kat room nie kan...
bukannye xpernah kene tinggal selalu sangat..
boleh dikatakan..
among my friends..
aku la orang yang paling 'kental' jiwanya..
sebab aku yang jarang sangat balik hometown
balik pun bila orang2 satu malaysia nie balik..
balik cuti rasmi la katakan...

Sometimes
pernah jugak 'terase'
bukan takut..
tapi...
ntah..macam xde perasaan je
xnak la lebih2
rase nak nangis pon ade
bila dah xtahu nak buat ape kan
nak call mak,
haihh
dah hari2 cakap..
sampaikan xtahu nak cakap ape

Sometimes
aku selalu je bandingkan aku ngan orang lain
untung je kawan diorang stay kat hostel sama2
hemmm..
nasib la kan..
nak buat macam mana...

just be yourself...
sebab bila sorang2 nie..
macam2 boleh jadi..
yang tak terlintas kat fikiran pun boleh berlaku..
sentiasa je kena prepare..

dah..
sempat jugak tulis something arini
al maklum la..
kalau time x bukak lappy..
macam2 benda yang terlintas kat pikiran..
tapi 
bila dah on je..
terus je lost my train of thought...
salam malam pada angin yang menderu
dan 
kawanku yang sumenye dah balik
and akan datang lagi 5 hariiiiii...!!!
waaa.....(^~^)